ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီးတေလ်ာက္ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈမ်ား ျဖစ္ပြားပါက
Hot Line နံပါတ္ ၁၈၈၀ သို႔ အေရးေပၚေခၚဆိုမႈကို ဇူလိုင္(၂၈)ရက္ေန႔မွ
စတင္ေခၚယူၿပီး အကူအညီေတာင္းခံႏိုင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထို Hot Line နံပါတ္ ၁၈၈၀ ဟာ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈမ်ားကို
သတင္းေမးေခၚဆိုႏိုင္ဖို႔ ထားျခင္းမဟုတ္ဘဲ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈျဖစ္ပါက
အကူအညီေတာင္းႏိုင္ရန္ ႏွင့္ သတင္းေပးပို႔ႏိုင္ရန္ ျဖစ္ေၾကာင္း Blue Ocean
Operating Management မွ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးတင္ကိုကိုဝင္းက ေျပာဆိုခဲ့ေၾကာင္း
သိရသည္။
၎ဖုန္းလိုင္း၏ လုပ္ေဆာင္မႈမွာ အဆိုပါဖုန္းနံပါတ္ကို
ေခၚဆိုလိုက္ၿပီဆိုပါက သက္ဆိုင္ရာ အကူအညီေပးသည့္ အဖြဲ႔အစည္းမ်ား
ငါးမိနစ္အတြင္း ေရာက္ရွိေအာင္ Hot Line နံပါတ္ ၁၈၈၀မွတဆင့္
အကူအညီေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းသို႔ ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖြဲ႔ ၊ မီးသတ္ယာဥ္ ၊
လူနာတင္ယာဥ္ ႏွင့္ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရးယာဥ္မ်ားမွ လာေရာက္
အကူအညီေပးမည္ျဖစ္ကာ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္ၿပီးမႈမ်ားကို မူလအကူအညီေတာင္ခံသူသို႔
ဖုန္းနံပါတ္ ဝ၁၂၃၉၉၈၈၀ မွ ျပန္လည္သတင္းပို႔ေပးသြားမည္ဟု သိရသည္။
Hot Line နံပါတ္ ၁၈၈၀ အေၾကာင္းမိတ္ဆက္သည့္ စာနယ္ဇင္းရွင္းလင္းပြဲကို
ဇူလိုင္လ(၂၈)ရက္ေန႔က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ Orchid ဟိုတယ္တြင္ Blue Ocean
ကုမၸဏီမွ ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
Credit to > Mizzima < Thank
No comments:
Post a Comment